onsdag 17. mars 2010

blogshoppen min

Da har jeg lagt ut noen ting for første gang på blog shoppen min, klikk deg inn å se!
Har jobbet med disse putene i et par uker nå, de kom til da vi hadde trukket om den gamle sofaen vår og vi måtte ha noen nye puter for å få stua til å matche. Kjæresten min er ikke overbegeistret for pynte puter og jeg ville lage noen maskuline pute trekk til ære for han og faktisk synes han de ble skikkelig kule. her er noen bilder av våre puter og den fine nyomtrukkete sofaen vår (et av våre herlige bruktfunn)



3 kommentarer:

LahrA sa...

Jippiii!! Så artig at du også har fått blogg! Gleder meg til å følge denne!! Legger meg til som følger og legger den på blogglista mi - velkommen!!

Har du forresten fått øredobbene?

Klem

AnnaJohanna sa...

Så masse fint du har!! Kjempe flink du er, det må jeg si!

Ønsker deg en flott helg!!
Klem Johanna

Majken sa...

wow, en flot sofa! Elsker den farve!