mandag 29. mars 2010

Flytte sjau

Nå har vi flytta til Vigrestad i Rogaland. Alt har bare vært kaos den siste uken, men nå begynner det å bli riktig så koselig her hos oss.

Vi har pakka ut, møblert og plassert i alle nye rom,skuffer og skap.


Mine fine besteforeldre rammet inn






I tillegg har vi rukket endel runder rundt i bruktbutikker og andre interiørbutikker. Trenger litt småsaker for å få det skikkelig koselig her. Kommer nok noen småfunn inn i leiligheten etterhvert, må bare se an litt hva vi trenger først.

Dette nydelige, deilige tv skapet fant vi på super kupp på Ikea. Dette er helt perfekt, det gjemmer stygge ledninger og sånnt rot og i tillegg kan du bare klappe det igjen og vips er tv, dvd + div. maskiner bare borte.




Fant også disse klokkestrengene på fretex og de har jeg en aldri så liten plan på. De skal brukes til en ny oppslags tavle til sy rommet. lover å legge ut bilder når jeg er helt ferdig m det rommet. har fått stort og godt rom bare for meg selv her- Heldig er jeg!



Ha en fin påske allesammen!

2 kommentarer:

Hjertebank sa...

Hei Veronika.
Jeg oppdaga bloggen din da jeg meldte meg inn i Facebook-gruppa Støtt. Artig å se hva du driver med. Lykke til.

Hilsen Kari (Vet ikke om du husker meg, bodde på Støtt på 70- 0g 80-tallet)

Hjertebank sa...

Hei igjen

Gratulerer så mye med jenta! Det var koselig å høre.
Håper du får ei fin tid sammen med henne - og at du får tid og overskudd til å være kreativ.

Kari