søndag 18. april 2010

Trilletur

Ja da hadde jeg blitt mamma til en nydelig liten jente og har derfor hatt en liten blogg pause.
Nå begynner vi å finne de nye rutinene som lille sjefen bestemmer og vi skal få litt mer tid til å blogge igjen.
Her er litt bilder fra den fine utsikten vår og en trilletur i det deilige vår været.
Føler meg litt som en super mamma når jeg triller tur alene m vogna og den sprettene hunden vår Dennis






Det har også blitt tid til å brodere litt på noen nye puter i retro stoff mellom måltidene.
Nå har jeg bare igjen å montere de, før jeg tar bilder og legger de ut på blogshoppen.
Prøver å finne loppemarkeder rundt om i Rogaland for å fylle opp tøy lageret igjen.
Kanskje finne noen små møbler til oppussing også.
Om noen vet hvor det skal arrangeres loppis blir jeg kjempe glad for tips :)


3 kommentarer:

LahrA sa...

Gratulerer med lille prinsessa og ny sjef ;) Skjønner godt at det blir en liten bloggpause! Man får viktigere ting å konsentrere seg om enn blogging når man blir mamma :D

Jeg blir HELT imponert over at du broderer for hånd! For en tålmodighet!

Håper jeg får hilse på lillejenta da dere er innom Bodø neste gang :)

Klem til dere!

Lene Kristin sa...

Hei flinke du!
Kan sjekke www.loppemarked.info
Der er det mange som legger ut når de har loppis.

Klem

Bella sa...

Hei

Oj, så kule puter du lager! Du vant i give-awayen min, så send meg en mail til bellavintagebella@gmail.com, så sender jeg deg en pakke.

Fortsatt god helg!
: ) Bella