torsdag 15. juli 2010

Nyheter på epla og hjertebank stoffer

Har sydd noen sukkersøte sminkemapper til epla butikken min. Det er en kappe gardin som har blitt gjort om til nye fine ting. Alle mappene jeg lager blir litt forskjellige for jeg kommer på nye løsninger etterhvert som jeg sitter ved symaskinen.









Sjekk ut alle de nydelige hjertebank stoffene jeg har fått!!!!! Tenk at noen synes at alt dette er klart for søpla?? Snart skal disse 22 kiloene med tøy sendes i posten hjem til meg hvor de skal bli til alle mulige saker og ting- GLEDER MEG!











Sen blogging i kveld, så GOD NATT til allesammen!

3 kommentarer:

LahrA sa...

WOW!! Heldige du! Fantastisk herlige stoffer :)
Håper vi får til å møtes den 20. :)
KLem

Anonym sa...

Kjempefine sminkemapper du har laget, så flink du er! :)

BlandetLoft sa...

Oah, så fine stoffer!! Ønsket jeg var eieren. Hihi.
Ønsker deg en smilendedag