torsdag 30. september 2010

Awarden min.....

Jeg har fått kjempekoselig award fra frk eplegrøts lille hus

Oppgave nummer 1 er å vise frem favoritt bildet sitt. Jeg valgte dette av hendene til min lille baby og min kjære mann.
Det er bare så herlig å se på og jeg blir nesten litt rørt når jeg tenker på hvor heldig jeg har vært som har fått sånn en fin familie.


Så neste oppgave er å skrive om 3 ting som ligger hjertet mitt nærmest og jeg må fortsette på nr1

1. Både min lille familie og min store,snille,gode familie. (også iberegnet alle gode venner)
2. Kreativitet samla i ett ord da jeg elsker å holde på med masse forskjellige saker selv og elsker å se på andres
kreative sprell til beundring og inspirasjon.
3. Den 3 tingen må bli gjenbruk for 2 grunner. Jeg er nok ikke den som er mest inne på miljø politikken, men jeg liker å tenke at når jeg gir gamle ting nytt liv blir det bitte,bitte litt mindre søppel på den fine jorda vår. Grunn nr 2 er at disse sakene man faller for på bruktmarkeder og loppiser, har masse, masse sjarm og er med på å skape et varmt og trivelig hjem.

Da skal jeg gi denne awarden videre til 3 andre flotte bloggere som inspirerer og gir gode lese stunder foran dataen

1 Skrekk og gru
for sine fantastiske små monstere...........
2 Idyll
for sin hærskapelige stil med en god dose glam............
3 Nøømade
for sine fanastiske pinner og en vakker blogg å se i.......

Igjen tusen takk! frøken eplegrøt..........

Veronika

Ingen kommentarer: