torsdag 2. desember 2010

2. luke er åpnet..........


Alle i huset har fått julestrømper...........

Nå venter vi spennt på hva som kommer oppi de på lille julaften.........

En til Henny, en til pappa og en til mamma som ikke ble ferdig før det ble mørkt, mørkt her...........

Har prøvd å få frem med fargene hvem de tilhører, pappas er rød og brun, Henny sin er mye mer rosa og mammas er en miks av begge disse to.........

Har en koselig plan på hvordan og hvor vi skal henge disse og skal vise dere nye bilder når jeg får gjenomført min skumle plan........

Nå skal jeg titte en runde, før det er kvelden og natta på meg..............
Ja også holder vi på med en mini makeover på kjøkkenet vårt skal vise dere både før og etter bilder snart...................

Ha en fin kveld..........

Veronika

2 kommentarer:

Nina sa...

Så koselig og ikke minst FINT det var med det innnfelte hekleriene ;). Så morsomt å lese om fargevalgene dine. Jeg tenker også mye i og med farger. Og på en måte litt symbolikk - for meg selv.

Datt sa...

Aaarg, mye finere enn min luke! Helt tom... :P Kjempefine strømper! :)