tirsdag 14. desember 2010

luke nr. 14........

skjulte disse pingvin herrene som kom å trøstet en trøtt dame i dag..........

denne karen fikk flytte inn i et stort norgesglass........

rød i kinna av frosten ute...............

denne herren har ikke fått noen plass enda, men han er jo sjarmerende der han står og venter............

og venter......

Som dere skjønner er det lite soving i gravarskroken nå om dagen.
lillemor har ikke tid til å sove på natta..... eller dagen............
Mor er trøtt og har mista kontrollen på forberedelsene.................
nå skal jeg sette meg ned å skrive fine lister over hva som gjenstår før jula.....................
rydde opp i hodet mitt litt........

ha en fin kveld alle dere der ute og sov godt........

klem Veronika

3 kommentarer:

Randi sa...

Hei! Lister er en fin ting! Jeg skriver lister hele tida, også roter jeg de bort også må skrive nye;) Jeg har aldri vunnet noe på give away, samme hvor mange jeg har deltatt i:) Men håper du blir med om jeg lager flere!
Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Så fine fyrer! :)

Marit

gult hus i svingen sa...

råe pingviner:) Fine i Norgesglass altså. Har fått så mange bruksområder for Norgesglass som jeg ikke trodde var mulig:)
Håper våkenheta hos din lille datter går over til soving snart:)

Trøsteklem fra Trine:)