torsdag 27. januar 2011

Endelig.....................



Endelig et innlegg!
Jeg fikk ikke tatt bilder i tide, før mørket kom............
Så skulle vi ut på haggis aften...............
og så til slutt så døde min kjære,kjære macbook................
Krise.........
Den skal leveres inn på sykehuset og jeg håper og krysser fingre og tær for at de kan vekket den til live igjen...........

Nok om personlige kriser og tidsklemmer.........
Disse sekkestolene er blitt til iløpet av lillemor sine kviler.....
Ho er blitt veldig hjelpsom..........
Koselig det altså, bare litt vanskelig å få noe fart over arbeidet.........

Den turkise og beige stolen har allerede fått et nytt hjem......
Stoffet i denne har fått et støttende lag med vliselin inni, da stoffene er litt tynne..........

Den orange skal hoppe inn i epla butikken og snart følger det etter en grønn en også som ligger klar til montering..........

Håper helgen bringer litt symaskin tid, da jeg brenner etter å sy flere ugle smekker og har også flere ideer å prøve ut...........

I morra og det skal e love at det blir et innlegg!
Ja, da skal dere få se mine nyeste funn fra fretex...........
Har ikke vært innom der siden før jul og nå sto det skatter å ventet på meg.........

Nå vil jeg lese litt blogger , før det er kvelden på meg..

Ha en fin kveld!

Veronika

6 kommentarer:

Sheneligans! sa...

Åååå, de er så fantastisk fine! Jeg SKAL bestille av deg, vi har bare en liten pengekrise om dagen, så må vente til bedre tider. Siklesikle altså, de ser utrolig gode ut! :)

gult hus i svingen sa...

du syr de fineste sekkestoler:) barnebarnet mitt liker sin rååågodt:)
Spennende å se de nyeste Fretexskattene dine:)

Klem fra Trine:)

Datt sa...

Sååå kule! Og såååå fine! Og sikkert så komfy...! :D

Sonja frå Sunnfjord sa...

Så stilige stolar! Eg likte den turkise og beige utruleg godt:) Knallfine stoff!

Marit sa...

Flotte sekkestoler, og godt med livstegn her på bloggen :)
Ønske deg en fin helg!!

tantebleik sa...

iiiiik!!! Den turkise og beige sekkestolen venter eg på å få i posten!! ;) skryteskryte....hehe..