mandag 14. februar 2011

I am lucky..........

Har hatt flaksen med meg og funnet dette fantastiske dynetrekket..........
Ser jo litt guffent ut på bildet, men det er bare fordi jeg driver med mørke fotografering...........(håper dere overlever....)

Tror min lokale fretex er blitt favoritten min..........
Har virkelig funnet god funn der og særlig i det siste..........

Nå har jeg pakket klart bestillinger som skal i posten i morra og nå tror jeg bena må legges høyt etter en lang, lang dag......
I morra er det på an igjen og jeg gleder meg....

Ha en fin avslappende kveldstund folkens............

Veronika

4 kommentarer:

Sonja frå Sunnfjord sa...

Det var eit fint stoff, ja!
Heldig som har ein bra bruktbutikk i nærheten:)

Snedig Snelle sa...

Så fint da! Gøy å finna fretexkupp:-) Eg e så heldig å ha ei fin fishermans daughterputa her hos meg, og det e det ikkje alle som har! ;-)

Unknown sa...

Åhhh, det e så god følelse å finna flotte stoffer!

Skikkelig storproduksjon av dei flotte smekkene dine og ser eg. Blir så glad av å sjå på de altså :o)

Vigleik sa...

Så fint. Jeg husker godt et gammelt sengesett som jeg fant i en eske hjemme på Støtt. Det var hvit krepp, men masse store solsikker på. Skikkelig retro når jeg tenker meg om. Stikk innom bloggen min. Har malt 2 bilder som du sikkert kommer til å like:)

Stor klem fra Vesterålen.