fredag 25. mars 2011

Bursdags forberedelser......

er ikke alltid bare morsomme.......
Det skal toge inn sånn ca. 15 familie medlemmer og venner og du ønsker at hjemmet fremstår som et drømme hjem.........
Her er det aldri rot og hybelkaniner produseres det ikke her.........
Interiøret er feilfritt og til missunnelse(noe vi har et stykke igjen på;)

Så skal man beregne hvor mye man trenger av alt man skal servere og hva skal man servere??
Det er dette jeg har styra med i det siste og har samtidig brukt unnskyldningen til å gjøre litt sånn skikkelig reint.
Vår rengjøring og nå føles nesten alle rom freshe og herlige............
Er godt igang med litt ommøbelering og dekorering av lille mor sitt rom.
Det mangler bare litt detaljer og dere skal få se..........

I morra skal vi handle inn presang og alt som skal til for at jenta vår sin første bursdag ska bli noe helt spesielt..........
Så er det baking og jeg har noen frekke ideer som jeg håper faller i smak hos de minste.........

I kveld skal jeg bare late meg.............

Ha en fin fredags kveld!

Veronika

3 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

så artig med den første bursdagen, den er spesiell:) Og første skoledag, første dag i barnehagen, første tannfelling, konfirmasjon, bryllup, første barnebarn....osv:) herlig med barn:)
Fiiin hylle under her:)

Klem Trine:)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Det blir litt styr med sånne markeringar, men men... Du har no alt under kontroll, skjønar eg:)
Settehylla vart jo flott!! Skikkeleg pirkearbeid.
Ha ei flott feiring!

Marit sa...

Lykke til med planleggingen av Hennys første bursdag!
Hylla nedenfor ble kjempe fin med maling og papir :))

Ha en fin lørdagskveld, klem