søndag 13. mars 2011

Et livs tegn..............

Fra meg.................

Nå er ungen blitt frisk igjen.........
bank,bank,bank i bordet.....................

Da sier det seg jo selv at mammaen er blitt syk og tempoet er helt i 1 giret nå..............

Men vi har veldig koselig besøk denne uka av lillebror og kjæresten hans.......
Trass dårlig form ble det en bitte liten gåtur på Sola stranda i dag...............
Vi fikk oss litt kaffe på hotellet også, før vi snudde nesa hjemover igjen...........

I morra skal jeg levere oppsigelsen min på lindex og om 2 uker er jeg i full sving på Cubus igjen...............
Fast stilling og ei fantastisk arbeidstid..............
Gleder meg..............
Håper på masse sy/hobby og blogge tid nå når jeg skal over på å jobbe fast fra 8 til 13.30 hver dag...............

Kommer med en liten gi vekk feiring senere denne uka............
Bloggen min er 1 år den 16 denne måneden................
Se hva som skjer..............

Veronika

3 kommentarer:

Vigleik sa...

Spennende med ny jobb, samt en herlig arbeidstid. Det må være fantastisk:)

Det blir sikkert godt å begynne å komme tilbake til normale rutiner med jobb, hverdag osv.

Har dere fått barnehageplass?

gult hus i svingen sa...

gratulerer med fast jobb og perfekt arbeidstid:)
Så håper jeg du friskner fort til og kan benytte deg av den herlige vårsola:)
Fine bilder fra stranda, liker så godt å se på knivskjell jeg:)

klem fra Trine:)

Marit sa...

Gratulerer med ny jobb og flott arbeidstid! Mye fint som er kommet i bloggen din siden sist jeg har vært her (vært lat på bloggefronten i det siste jeg da...)!
God bedring og ha en fin uke,
klem Marit :)