onsdag 20. april 2011

Påske FERIE..............

Har dere sett noe så uskyldig???????

Min lille datter på ett år har lagd sin aller første påske pynt til mamma og pappa.............
Herlig å være foreldre.......

I går var jeg helt tømt etter jobben, stress er ikke godt og i går satte den seg fast i kroppen min og ville ikke slippe........
Stresser ikke så mye til vanlig, men men.........
Da jeg kom hjem og hadde fått lille snupp i seng så var det kvelden på mor også.........

I dag ble det litt anderledes...........
Jobben gikk fint og masse hyggelige feriestemte mennesker innom..........
Mat innkjøp og en runde på senteret ble bare koselig............
Hjemme har det blitt shaina i nesten alle rom og sist men ikke minst..........
Mannen i huset fant frem arbeidslysten og fiksa terassen vår- kjøpte til og med sitte gruppe på finn.no
- fikk en kompis til å kjøre han heim til oss og nå er det bare for mor å pynte og stæsje den til sånn at
vår stemningen virkelig slår til der ute.........
( dukker opp bilder etter pyntingen)

Til alle lesere
HA EI RIKTIG FIN PÅSKE!!!!!!!!
( ikke regn med at dere er kvitt meg resten av påsken altså:))

Veronika

2 kommentarer:

Frk.Eplegrøt sa...

Hæærligheeet såå søt en kylling:)!
Det er bevist:Alle kan lage noe!
Ha en god Påske!

Datt sa...

Aaaaw, søte uskyldigheta! Og jeg vil også ha sittegruppe! :P