søndag 22. mai 2011

Selskaps kjolen min..............

i collage i dag.........

I går var det bryllups feiring i familien vår og jeg hadde tenkt å kjøpe inn en fin selskapskjole til sånne anledninger.......
Hadde tent å legge litt penger i det, men da jeg var ute å prøvde så ble jeg bare skuffet over utvalg og passform.......
Følte meg ikke fin i det hele tatt........

I sinne en kveld ,heiv jeg meg over stoff kassene mine og fant et par meter med tynnt, florlett stoff,
i mønster bunken fant jeg også det jeg lette etter og satte igang.........
Så mellom sykdom, jobb og lite søvn, så har jeg klart å tråkle sammen denne saken.........

Det er jo avsolutt ryggen som er mest interresant på den, da jeg på torsdag fant ut at den måtte ha noe stæsj på seg og jeg starta å paljett brodere en 45cm lang ara pappegøye. Denne ble da ferdig sent,sent fredagskveld...........

Ble super fornøyd og følte meg ordentlig fin i den..............

Jeg må bare gratulere brudeparet masse og takke for en kjempe fin dag........
Nå er det avslapping og kos før ei ny herlig jobb uke............
Ønsker dere alle ei super uke.........

Veronika

5 kommentarer:

Frk.Eplegrøt sa...

ÅH den ble nydelig - og den pappegøyen da , for en jobb!
Lekker - så gøy det må være å ha en så fin kjole en selv har laget:)

Datt sa...

Wow, så flink du er, den ble jo knallfin og så kul med den papegøyen! *Imponert*

Hege sa...

Wow sier bare jeg!!! Den var nydelig lekker, du er super flink :-)
Ryggen er bare prikken over i'en...

Marit sa...

Så stilig med den papegøyen, kan tenke meg du var fin i den kjolen, ja :))
Håpe du/dere får en fin uke, og at alle holder seg friske!
Klem

christine sa...

Å Veronika, fytti katta den var fin!! du imponerer meg no inni det grønneste, å nå syns e du skal flytte tilbake til grimstad å kaste deg med som 50 prosent aksjeeier og bli med på produksjon og import av klær,,,hva sier du???? (det er ikke et tulle spørsmål)

savner deg, å gleder meg til å få besøk av dere snart??!!

klem