mandag 30. mai 2011

Store sekkestoler.......

Disse nye sekkene passer til livlige småtroll opp til sånn 8-9 år.............

Endelig fant de veien ut på epla............
Sjekk de ut på småfisk
Jeg fant litt tid til å sy innerposer og fylle med isopor fyllet- deilig å virke litt igjen.............

Herlige retro gardiner, morsom barne gardin,rutete bestemor stretch,fine farger og myke og gode å sitte i..........

Da gjentår det å se om de finner nye hjem............

Er litt spennt.................
De koster jo en god del mer og det er fordi material kostnadene er er god del høyere enn på de små sekkene...........

De fallt godt i smak hos lillemor, men hun kan jo ikke få lov til å ha alle sammen...........

Nå er det kveld og jeg må holde mitt vonde ben høyt og få masse hvile...........
Hater når kroppen streiker og håper jeg klarer å fikse foten fort...........

Ha en avslappende koselig kveld folkens.............
Veronika

1 kommentar:

Vigleik sa...

Jeg syns bare du er dødsflink. Tar du imot bestillinger på slike i voksen str? Hadde vært kult med en sånn i stuen!

Er veldig imponert over ditt flotte arbeid.

Vigleik