tirsdag 17. januar 2012

Dilla e total...........

Strikke strikke strikke sa kjærringa......... Mange ideer som må prøves ut og det meste har vært med hell....... Strikke tingene mine kan du finne ute på epla butikken min fishermans daughter..... Den lille portemoneèn blir nok min egen, da den fikk ganske mange skjønnhetsfeil og jeg ikke stoler på at den blir å holde seg fast til lukkningen..... Om noen har en tutorial til hvordan man setter sammen sånne, vil jeg veldig gjerne lære........ Puta ble super myk og deilig og i tillegg et skikkelig blikkfang til sofa kroken....... Gøy med pinner og garn og neste prosjekt formes allerede i hodet mitt, skal bare kose meg litt sammen med lille snuppa først....... Ha en nydelig kveld der ute, egg merke til at dagene er blitt lysere..... Veronika

1 kommentar:

Anna sa...

Kjempefine og nydelig farge!!
Her er hekledillaen total.. =)