søndag 6. mai 2012

Redesign 2.......

Først litt styling i det "ryddige" klesskapet mitt..........
Kjøpte denne blusen for en slikk og en ingenting på indiska her om dagen.......
en bluse m vide ermer og uten noe lukning........
Det første jeg gjorde var å sy i bånd for å kunne omslags knytte blusen på meg.......
Så sydde jeg inn ermene for å få en finere passform til meg som er av det litt rundere slaget....
Det er alltid finere å gå for litt mere tilpassete klær når man har litt ekstra på kroppen..... jo videre klær, jo større ser du ut- vis det du har og fremhev det du liker ved deg selv........
Så har jeg funnet frem litt tilbehør fra skuffer og skap for å gjøre antrekket litt mere interesant.......
Vet ikke om det passer motebildet nå, men det passer til meg og jeg føler meg fin i den....... Har store planer for å rydde litt i det "flotte" skapet mitt i kveld, og da tenker jeg det nok dukker opp noe jeg kan sy og klippe litt i....... Ha en super søndag! Nå må unger vekkes, mates og skiftes på.... Veronika

Ingen kommentarer: