mandag 17. desember 2012

17.LUKE


Endelig fikk jeg kjøpt meg en sånn fin silikon form til konfekt biter....
Det er jo så morsomt å eksperimentere med sjokolade- det blir godt nesten uansett...
Jeg har hakket noen salte nøtter og helt over hvit sjokolade- det gjorde seg med det salte til...

Den mørke sjokoladen er en mix av sjokolader blandet med litt vanilje sukker og en bitte liten dæsj med cayenne pepper- nydelig og spiecy..


Lager dere noen deilige konfekt bite til julen- skriv gjerne en oppskrift til meg som jeg kan prøve meg på :)
Bak på bildet kan dere skimte en liten produksjon av brettede stjerner som også skal på jule treet..


Ha en fin kveld!
Veronika

4 kommentarer:

Marit sa...

Sånn silikon form har jeg også, men har bare laget sjokolade med marsipan inni.
Ha en fin førjulsuke!
Klem

Ida sa...

Jeg har sikkert en million idéer til hva jeg kan bake og lage på kjøkkenet! Men jeg er så altfor lat til å sette i gang..hihi ;-D
Stilig med konfektformer.. kanskje jeg burde hatt neon sånne jeg også ;D
Klemmer fra Ida

Lene Kristin sa...

Digg! Jeg lager fløtekarameller i sånn form. :)
Har du prøvd lage Rocky Road? Knallgodt!! Eller Oreokuler og Bountykuler?
si fra om du vil ha oppskrift.

God klem til dere alle.

Lene Kristin sa...

Digg! Jeg lager fløtekarameller i sånn form. :)
Har du prøvd lage Rocky Road? Knallgodt!! Eller Oreokuler og Bountykuler?
si fra om du vil ha oppskrift.

God klem til dere alle.