tirsdag 18. juni 2013

Mer redesign!

To nye kjoler er klare.. Har fått litt dilla og gleder meg veldig til redesign kurset er i gang! Det er fortsatt ledige plasser damer- sleng dere med!

Måtte bare kjøpe denne pysjen på Fretex.. Herlig stoff med fine frosker. Noen innsnitt og nye knapper og vips så har jeg ny kjole..


Denne er super enkel å få til for alle og er herlig å ha på! Den har et enkelt bærestykket og en stor størrelse skjorte har blitt "skjørtet" rynket på for god vidde. Sett på knyttebånd eller et belte og antrekket er klart.

Jeg festet på noen trekuler i endene på knyttebåndene for en liten ekstra detalj.
Det er det som er så gøy med å lage sine egne klær- du kan trekke fra og legge til detaljer, så plagget blir helt deg.....

Bor du i Sandes/Stavanger området og har lyst til å lære å sy eller å lære litt om redesign? Du er hjertelig velkommen til å melde deg på mitt sommerkurs i redesign. kurset skal jeg holde i Sandnes sentrum 1 og 2 juli. fra 18:00-21:00. 650.- pr. deltaker. Meld deg på, på mail veromikkel@gmail.com.
Håper jeg ser dere der!

Veronika

1 kommentar:

Anonym sa...

Your style is unique in comparison to other folks I
have read stuff from. Many thanks for posting when you have the
opportunity, Guess I will just book mark this blog.


My site: Quality Digital Marketing Company Vancouver